sobota, 10 grudnia 2011

J.L.Wiśniewski w Petersburgu


Nasz polski autor jest bardzo popularny w Rosji. Ostatnio pojawił się na 3 dni w Petersburgu z promocją swojej nowej książki „Miłość i inne dysonanse” napisanej wspólnie z rosyjską pisarką Iradą Wownenko. Wraz z jedną z moich rosyjskich koleżanek wybrałam się na jedno z tych spotkań, zaopatrzyłam się w książkę, która jest wyjątkiem, gdyż jako pierwsza została wydana najpierw w Rosji, a za pół roku będzie dostępna w Polsce.
Zaskakuje wybór współautorki, która jak się okazało, nie jest zbyt znana i popularna, chociaż coś tam napisała. Ale pomyślałam, ocenię jak przeczytam… A co do spotkania, to głównie jakieś głupkowate pytania dotyczące tego, jakiej muzyki słucha autor, czy ktoś z czytelników może z nim napisać książkę. Ale gdy ktoś zapytał o polskie święta i Wiśniewski zaczął opowiadać, zrobiło mi się tak miło.
Ale, ale, jestem po 1/3 książki, większość z tego co przeczytałam napisała rosyjska pisarka  i jak na razie szału nie robi…



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz